woensdag 28 januari 2009

Uw blog op: http://andromeda-nachtridder.blogspot.com/ is geïdentificeerd als potentiële spam blog. Om dit te corrigeren, kunt u verzoeken om een toetsing door het invullen van het formulier op .Uw blog zal worden geschrapt in 20 dagen, indien zij niet herzien, en uw lezers zullen zien een waarschuwing pagina in deze tijd. Na ontvangst van uw verzoek kunnen we uw blog en de blokkering wordt binnen twee werkdagen
Nadat we hebben gecontroleerd en vastgesteld uw blog is geen spam, de blog wordt ontgrendeld en de boodschap in uw Blogger-dashboard zal niet langer worden weergegeven. Als deze blog behoort niet tot u, hoeft u niets te doen, en alle andere blogs die u wellicht niet zal worden aangetast. Wij vinden spam door middel van een geautomatiseerde indeler. Automatische spamdetectie is principieel vaag, en af en toe een blog als het uwe is gemarkeerd onjuist.
Wij bieden onze oprechte excuses voor deze fout. Door gebruik te maken van een dergelijk systeem, maar we kunnen wijden meer opslagruimte, bandbreedte, en de technische middelen om bloggers zoals je in plaats van aan spammers. Voor meer informatie, zie Blogger Help: Dank u voor uw begrip en voor uw hulp met onze spam-bestrijding inspanningen.
Met vriendelijke groet, Het Blogger-team PS Nog een herinnering: Tenzij u een recensie, uw blog wordt verwijderd in 20 dagen. Klik op deze link om de recensie

3 opmerkingen:

romy zei

hoi
ik ben heel geschrokken van dit
bericht je gaat toch aub niet stoppen dat zou ik echt heel erg vinden dus ga toch aub door met
groetjes romy

Anoniem zei

hoi,
ik wil gerust nog heel lang doorgaan, enkel het hangt niet van mij af.
dat bericht komt van de makers van blog.
mijn site wordt door hun robots aanzien als een spamsite.
men gaat deze nu manueel controleren en hopelijk krijg ik groen licht om verder te gaan.
anders is het hier gedaan.
tip : bij de recomended sites moet je even kijken.

Edmundo Floss zei

hi ! link mw http://loungemusica.blogspot.com